Η "ροζ σημαία" στο Δημαρχείο της Αθήνας

Όποιος δημόσια αφαιρεί, καταστρέφει, παραμορφώνει ή ρυπαίνει την επίσημη σημαία του κράτους ή έμβλημα της κυριαρχίας του ή ηχητικά παρεμποδίζει τη δημόσια ανάκρουση του εθνικού ύμνου, και έτσι εκθέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη, τιμωρείται με φυλάκιση έως δύο έτη ή χρηματική ποινή.

Αυτό είναι το άρθρο 121 του ποινικού κώδικα  και αφορά την προσβολή συμβόλων ή τόπων ιδιαίτερης εθνικής ή θρησκευτικής σημασίας.

 Δεν ξέρω για εσάς , εγώ πάντως πιστεύω πως η μετατροπή των κυανών γραμμών της Ελληνικής Σημαίας σε ροζ καθώς και τα σχέδια εντός των λευκών λωρίδων συνιστούν παραποίηση, καθώς και προσβολή γιατί η ελληνική σημαία μπορεί να βαφτεί κόκκινη μονάχα όταν την ποτίσει το αίμα των ηρώων που την κρατούν. 

Σίγουρα, δεν συμφωνεί μαζί μου ο δήμαρχος Αθηναίων, ο κύριος Χάρης Δούκας, ο οποίος δήλωσε πως 

Η «ροζ σημαία» από σήμερα θα βρίσκεται στο δημαρχείο της Αθήνας.

Τονίζοντας μάλιστα σε ανάρτηση του πως η ενέργεια αυτή γίνεται «Για να μας θυμίζει ότι ο αγώνας ενάντια στην έμφυλη βία είναι υπόθεση όλων μας» .

Λες και οι Ελληνίδες που έδωσαν δυναμικό παρών στους αγώνες του Έθνους , όπως οι Ηπειρώτισσες στο έπος του 40 και οι γυναίκες της Πίνδου δεν αγωνίστηκαν για να κυματίζει υπερήφανα και ελεύθερη η γαλανόλευκη σημαία . Για εμένα η παραποίηση αυτή την σημαίας είναι προσβολή στο πρόσωπο αυτών των ηρωίδων και κάθε Έλληνα που έχει πολεμήσει για να μείνει ελεύθερο και ελληνικό το κράτος μας .

Αναλυτικά , Στο δημαρχείο της Αθήνας θα βρίσκεται από σήμερα η ροζ σημαία, το καλλιτεχνικό δημιούργημα της Γεωργίας Λαλέ, σύμφωνα με ανάρτηση του δημάρχου Αθηναίων, Χάρη Δούκα.

Κλείνοντας, Να θυμίσω πως η εν λόγω "σημαία" κατέβηκε πέρυσι από το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στην Νέα Υόρκη , μετά τις αντιδράσεις που είχαν σημειωθεί για την παρουσία και έκθεση της εκεί . Τώρα ο Δήμαρχος Αθηναίων το θεώρησε σωστό να την φιλοξενήσει στον δήμο του . 

Ως προς το ίδιο το έργο, τα κομμάτια που συνθέτουν το έργο τέχνης της Γεωργίας Λαλέ, το οποίο έχει τίτλο «Neighborhood guilt» (Ενοχή της γειτονιάς) και είναι βασισμένο στην ελληνική σημαία, προέρχονται από σεντόνια που έδωσαν στην καλλιτέχνιδα γυναίκες που ζουν στην Ελλάδα. «Η πλειοψηφία των θυμάτων των γυναικοκτονιών σκοτώνονται στα σπίτια τους και στα κρεβάτια τους»

Το ζήτημα πέρσι είχε γίνει γνωστό στην Ελλάδα όταν το έθιξε στη Βουλή ο Δημήτρης Νατσιός, πρόεδρος του κόμματος Νίκη, την περασμένη Κυριακή, αποκαλώντας το έργο της κ. Λαλέ «κουρέλι». «Είναι δυνατόν να χρησιμοποιείται το ροζ χρώμα, να διακωμωδείται το πιο ιερό εθνικό μας σύμβολο;» ανέφερε.  «Η σημαία μας είναι γαλανόλευκη, μόνο μία φορά επιτρέπεται να αλλάξει το χρώμα της», είπε από το βήμα. «Οταν βαφεί κόκκινη από το αίμα των ηρώων στους εθνικούς αγώνες». Το θέμα δεν τελείωσε εκεί. 

Τότε μάλιστα , με εντολή του υπουργού Εξωτερικών Γιώργου Γεραπετρίτη, είχε ζητηθεί από τον κ. Κωνσταντίνου να αποσυρθεί το έργο .


Συγγραφή & επιμέλεια άρθρου : Γιάννης Μπινιάρης 
Διαβάστε όλα τα άρθρα μου στο biniarisjournal.gr 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Για τον εθνικά επικίνδυνο Μητσοτάκη, "το νεοελληνικό έθνος έχει ιστορία 200 Χρόνων".

Πρώτη φορά ξανασυμβαίνει να καίγεται η Ελλάδα

Δυστυχώς είναι χειρότερα τα πράγματα για την Ελλάδα από όσο πιστεύει ο Τράμπ