Ναύπλιο: Νοσηλεύτρια υπέστη ανακοπή μετά από προπηλακισμό από Ρομά
Μια 55χρονη νοσηλεύτρια στο Ναύπλιο έχασε την ζωή της από ανακοπή καρδιάς. Σύμφωνα με όσα έχουν καταγγελθεί, είχε προηγηθεί έντονος προπηλακισμός και χάος μέσα στο νοσοκομείο από ομάδα Ρομά που συγκεντρώθηκε στα Επείγοντα μετά από τροχαίο. Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ περιέγραψε ένα σκηνικό που δυστυχώς δεν προκαλεί πλέον έκπληξη: δεκάδες άτομα να εισβάλλουν σε νοσοκομείο, να απειλούν και να προπηλακίζουν γιατρούς και νοσηλευτές επειδή δεν τους αρέσουν οι απαντήσεις που λαμβάνουν. Και το χειρότερο; Όπως ο ίδιος παραδέχεται, τέτοια περιστατικά έχουν γίνει σχεδόν συνηθισμένα. Όλα ξεκίνησαν όταν πέντε Ρομά που είχαν τραυματιστεί σε τροχαίο μεταφέρθηκαν μόνοι τους στο νοσοκομείο, το οποίο εκείνη την ώρα δεν εφημέρευε. «Έγινε τροχαίο με πέντε Ρομά, πήγαν στο Νοσοκομείο Ναυπλίου και μετά πλάκωσε όχλος, καμιά τριανταριά άτομα. Προπηλάκιζαν ανθρώπους επειδή δεν συμφωνούσαν με τους γιατρούς. Είναι κάτι συνηθισμένο. Την προπηλάκισαν άγρια την 55χρονη. Η γυναίκα αυτή πριν από τρία χρόνια είχε χάσει το π...