Έβαλαν παιδάκια δημοτικού να φωνάζουν "Λευτεριά στην Παλαιστίνη"
Εικόνα από την σχολική εορτή στο 104 Δημοτικό Σχολείο Αθηνών (Αμπελόκηποι) Η γιορτή για την λήξη της σχολικής χρονιάς μετατράπηκε σε διαδήλωση υπέρ της Παλαιστίνης Πόσο έντιμο είναι, αναρωτιέμαι, να πολιτικοποιείς παιδικές ψυχές; Με τις ευλογίες μάλιστα, της τοπικής αυτοδιοίκησης και την ανοχή του κράτους! «Λευτεριά στην Παλαιστίνη» και φωτογραφίες με τον δήμαρχο Αθηναίων, Χάρη Δούκα, περίμεναν γονείς και μαθητές στο 104ο δημοτικό σχολείο Αθηνών, στους Αμπελόκηπους, κατά τη διάρκεια της γιορτής για τη λήξη της σχολικής χρονιάς. Τώρα, αν αναρωτηθείτε πού κολλάει η Παλαιστίνη με τη λήξη της σχολικής χρονιάς, την ίδια απορία έχω κι εγώ. Όπως επίσης ψάχνω απάντηση στο ερώτημα γιατί η τοπική αυτοδιοίκηση και η πρωτοβάθμια εκπαίδευση σπαταλούν χρήματα σε τέτοιες φιέστες, την ώρα που πολλοί μαθητές δεν έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν πρωινό από το κυλικείο τους. Γνωστός μου, του οποίου το παιδί είναι μαθητής στο εν λόγω δημοτικό, με ενημέρωσε ότι, χωρίς να έχει ενημερωθεί εκ των π...